Sunday, February 12, 2012

FuhH (!) berabuk siodd ! :)

assalamualaikum..hey .. hye.. hello ! (!) . hahahah.. sebenarnye ttbe ase nk post kat blog ni. ase nye da lme sgt tggl kn dea.. hahahah... hmmm.. nk stry ape yg blaku kt dri aku pon .. aku ttaw nk mule dri mne.. sbb byk sgt bnde yg berlaku kt aku skrg ni.. hahahha.. n so far, best la. sbb byk pengalaman yg aku dpt. heheh... bak kata pepatah... pengalaman mngajar kite mnjadi lebih matang.. yeaahh! aku sokong 100% laa.. heheh.. ermm ape lg nk share ae? ase nye... nk share 1 bnde je agy.. ta lme agy aku da boleh bwk kreta n motor jauh2. hehehhe.. yela.. sbb aku ngh amek lesen sekarang ni. hahahah. :) heppy! ... n insyallah.. hujung tahun ayah aku plk na belikan kereta... syukur laaa.. heheheh... :) oke la.. selamat malam.. n miss u ... KHME :)

No comments:

Post a Comment