Thursday, December 8, 2011

GOODBYE old story .. HYE new story ...

Assalammualaikum... hyee.. heheh. ttbe lepas ape yg seseorg ni bgtaw aku.. hati aku ttbe berkata2.. knp aku bdoh na sdeyh sbb dea.. knp aku ptot mmbzirkn air mta kerna.. sdgkn aku bukn sorg jek yg dpt cm uh.. ade gdis lain yg dpt. means aku bukn cm dea mksd kn.. grr. aishhh. laki2... taw la.. awk uh hndsme. mke jmbu.. aishh.. tak baek taw mainkn persn permpuan.. nnty awok tu yg kne blik.. bru pdn mke awok...hahahah. aishh jht btul mlot aku ni.. hehehe. dah la.. ape yg aku nk bgtaw. aku akn mle kn hdup yg bru.. n yg lme uh aku akn cmpak jauh2.. ehhe. aku nk ukir dunie yg bru aku ni secantik yg aku idamkan.. ehheh... :bile sudah bersedia korg akn taw ape yg terukir di dunia bru ku ini... hahaha.. tu jek.. salam ... :) papai .. love u'll

Akan ku ukir memory bru ku ini bahagia seperti ini... :')
aku akn cube mencoret ceritera yg terindah <3

No comments:

Post a Comment