Thursday, December 8, 2011

MeNunGgU benDa Yg Ta PasTi.......

Assalammualaikum... hyee korgg... mood aku 2 3 ary ni ..sdehh jekk.. sumpah weyy.. aku sgt2 rindu dua insan ini...SUMPAH demi ALLAH... :'( .. bia la deorg na bnci aku ke apa... kdg2 aku terpkir ape la nsib aku ni.. bile aku dpt seseorang yg sllu buat aku heppy, yg sllu buat ku ase pling bhgie.. bnde tu mesti ta lme.. sdihh sgt2.. ALLAH jek yg taw ape ku ase.. aku nk ase mcm org lain ase.. yg aku plik.. npe deorg mudah ungkap syg kt aku.. sdgkn deorg taw yg deorg akn buat at aku cmni.. knp deorg nk tgk aku mndrite? pdhl deorg pnh buat aku bhgie ?? slah aku ke?? slh aku ke mr.r ?? slh aku ke AH ?? korg ckp laa.. :'( korg bgtaw laa aku!! jgn korg diam dri seribu tak terkata.. :'( korg pnh buat aku d sygi n pling bhgie.... knp korg sggp buat aku sdehh mcm ni ?? FINE klau aku bukn terbaek tok korg.. tp bukn cmni cre nye tok korg nk bgtaw aku ni bukn trbaek tok korg.. yg AH aku taw, kau da berpnye.. cre kau..  ati aku kuat... aku dpt ase sape awek kau.. tp kau ngku ka single.. takpe.. aku taw kau pon da de life kau sndri.. aku ta mnx kau tunai kn sgle jnji kau pnh lempar kt aku.. aku cume nk kau tunaikn 1 ni jekk.. kau ckp klau kite da break off skali pon. kau ttp still kwn aku cm kite b4 cple.. rpt pon cm b4 cple.. mne jnji2 kau tuh?? kau taw kn... kau la org yg byk bg aku smngt tok trus berjln n trus berlri lepas arwah akk tade.. tp kau tgglkn aku terkontang knting ... hmmm xpela.. mybe ni sume slh dtg dri aku jugak kn?? aku ni yg byk kekurngn kn ?? ermmm. for dea mr.r ... org ttaw ape slh org.. sdgknn ary kte kua .. kte ok jek, kite pling heppy.. kite ketwa ta egt dunie..kite buat lwk kt dlm PET SHOP... tp knp skrg ? knp skrg dea cm hilng ?? sbb gurl tu ke ?? tu mang awek dea? dea.... egt ta stiap ape yg org pnh ckp ?? npe dea lpe? ermmm... org ta mnx tok dea jd SPECIAL BOYFRIEND ... tp org nk dea jd mcm dlu.. BEST FRIEND yg sllu mnyayangi org... ermmm.. tah laa. aku ttaw laa.. knp aku ske kenang bnde yg da lps.. bg aku. bnde yg da lps uh la kngn terindah aku... :'( .. mr.r + AH .. wlaupon awk berdue kejam buat sy sllu menangis.. TAPI.. sy still sygkn awk berdue.. salam....

INILAH isi hati sy ..... :'(
* tak mmpu na kata apa2.. hnye tangisan peneman ku*

No comments:

Post a Comment